Vi bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse på forsikringsakademiet.dk. Når du klikker videre på hjemmesiden, accepterer du automatisk vores brug af cookies. Klikker du på "Acceptér cookies", ser du ikke denne boks igen.Læs mere om cookies her
Acceptér cookies
Dansk
 

Kommunikation og samarbejde

Kundekontakten er et af de væsentligste konkurrenceparametre i forsikrings- og pensionsbranchen. Det er den gode kommunikation - eller mangel på samme - som i sidste ende kan være udslagsgivende for om en kunde bliver eller vælger et andet selskab.

Se vores uddannelser og kurser her:

PROFESSIONEL KUNDEKONTAKT I HVERDAGEN (4.78)

En uddannelse, der giver dig en grundlæggende viden om kommunikation og kundekontakt. Du lærer at bruge en række værktøjer, som du kan bruge målrettet til at skabe fundamentet for en professionel kommunikation med dine kunder, kollegaer og andre samarbejdspartnere.

SKADEKONSULENTENS KUNDEKONTAKT (4.82)

Uddannelsen er en overbygning til skadekonsulenters og taksatorers faglige uddannelse. Indholdet er derfor målrettet praktiserende skadekonsulenter og taksatorer under uddannelse.

ASSERTIV KOMMUNIKATION PÅ JOBBET I (0.88)

På dette kursus arbejder du med forskellige adfærds- og kommunikationsstile, og du får værktøjer til at udvikle en assertiv adfærd. Vi har fokus på, hvordan selvværd og følelser påvirker din kommunikation med kunder og kollegaer.

ASSERTIV KOMMUNIKATION PÅ JOBBET II (0.89)

Kurset er til dig, der allerede har deltaget på Assertiv kommunikation på jobbet I (0.88), og som ønsker at styrke din gennemslagskraft og fremstå med professionel robusthed.

 

Se kort video om uddannelsen Professionel kundekontakt i hverdagen (4.78)