ForsikringsakademietForsikringsakademietForsikringsakademietForsikringsakademiet
Forsikringsakademiet

Hvad leder du efter?

Forsikringsakademiet

Faglige kompetencer

  • Skal kvaliteten i kundekontakten hæves eller fastholdes?
  • Trænger kundetilfredsheden til at blive styrket?
  • Er dine medarbejdere fagligt up-to-date?
  • Har dine medarbejdere de rette faglige kompetencer til fremtidens kundebetjening?

Forsikringsakademiet kan hjælpe dig med at skræddersy et uddannelsesforløb, der stiller skarpt på nøjagtig de problemstillinger, som skaber udfordringer i din og dine medarbejderes hverdag.

Vi har en lang erfaring med at udvikle læringsforløb til forsikrings- og pensionsbranchen, og vi sikrer, at indholdet matcher dine og branchens behov. Det betyder, at eksempler, øvelser og træning er udviklet af os og baseret på situationer, der ligner den hverdag du og dine medarbejdere befinder sig i.

Når fagligheden er i top, vil medarbejderen også mærke en øget styrke i sine egne personlige kompetencer – til glæde for både kunde, medarbejderen selv og dig som leder.

Sparring om faglige kompetencer?

Brug os til sparring om din virksomheds behov for faglige kompetencer.

Send dine kontaktoplysninger til kundechef Karin Birk, som vender tilbage hurtigst muligt.

Du kan også fange hende på telefon 8188 0105.

JEG VIL GERNE KONTAKTES

Tilladte tegn er: 0-9

Bliv inspireret af andre kunder

Andre af vores kunder har brugt faglige nålestikskurser til at opnå:

- Hurtige kompetenceløft for enkeltpersoner eller en større gruppe af medarbejdere
- Opdateret forsikringsfaglig viden, fx i forbindelse med lovændringer
- Kompetenceløft ved udvidelse af forretningsområder, fx medarbejdere der både skal sælge forsikringer til privat og erhverv eller kunderådgivningscentret der skal blive komfortabel med sælgerrollen
- Introduktion til forsikring, fx medarbejdere i marketing, it, økonomi og reception

Gå til kurven...