Genvej
Derfor oplever du nyt på niveau 3-uddannelserne
Når vi udvikler uddannelser på Forsikringsakademiet, sker det altid i tæt samarbejde med jer - vores brugere og ejere.
På den måde sikrer vi, at uddannelserne matcher aktuelle behov og krav - men også de tendenser vi ser for fremtiden.
Derfor ser du fremover mere fokus på mundtlig kommunikation, digital læring og virtuel tilstedeværelse.
Høj faglighed er stadig omdrejningspunktet - men vi sætter endnu flere kræfter ind på at opbygge de kompetencer, der skal til for at formidle den faglige viden kundevenligt.
Samtidig intensiverer vi den digitale læring, så medarbejderne skal mindre væk fra arbejdspladsen under uddannelsesforløbet.
Vi fastholder selvfølgelig også mange af de velafprøvede og succesfulde elementer, fx teamsamarbejdet, som kendetegner vores uddannelser.
Vi glæder os til at tage branchens medarbejdere på det nye niveau 3!
Klik på billedet og se forløbet

Til dig der er administrator: Gør som du plejer - og vær opmærksom på ...
Tilmelding Coach Mundtlig eksamen Re-eksamen ⟶ Vær opmærksom på, at medarbejderen da skal tilmeldes et efterfølgende hold. Kundeservice hjælper dig! Online med ZOOM ⟶ Vær opmærksom på, at medarbejderen skal have adgang til ZOOM under hele uddannelsen. Du kan læse mere om ZOOM her ⟶ Vær opmærksom på, at du fra start har adgang til medarbejderens status på uddannelsen i Krydsfeltet og hele tiden kan følge med i om alt skrider planmæssigt frem. |
Sådan introducerer vi forløbet for din medarbejder Step by Step
|
|
Vigtige datoer
Den nye uddannelsesramme træder i kraft:
16. januar 2020 Skadeforsikring - privatkunden, salg og kundebetjening (3.58)
27. januar 2020 Skadeforsikring - erhvervskunden, salg og policebehandling (3.34)
25. august 2020 Grundlæggende personforsikring (3.24)
Vi er klar til at hjælpe!
Du kan som altid tage fat i Kundeservice, hvis du har spørgsmål til informationen om niveau 3-uddannelserne.
Vi sidder klar til at hjælpe dig videre på ⊠ kundeservice@foak.dk og ☎ 4516 5000