BurgerCloseSearchCart
Profile

Hvad leder du efter?

Search

Faglige nålestikskurser

Som forsikringsmedarbejder skal du i dag kunne flytte dig fagligt langt hurtigere, end vi tidligere har set. Det kræver de generelle, hastige forandringer, som kendetegner forsikringsbranchen

De længere uddannelsesforløb bliver derfor i stigende grad suppleret med faglige nålestik; kurser som er tilpasset den enkelte virksomheds aktuelle behov for medarbejderudvikling.

Lad os samarbejde

Du kan drage fordel af vores faglige nålestikskurser i flere sammenhænge.

Det kan fx være i forbindelse med en organisationsændring, hvor en medarbejdergruppe skal løse nye opgaver. Eller i en situation, hvor jobfunktioner bliver udvidet, fx skadebehandlere der som noget nyt også skal rådgive og sælge forsikringer.

I samarbejde med HR og/eller forretningen udvikler vi en løsning, der består af en række elementer

  • Kompetence gap-analyse
  • Design af ramme
  • Fagligt indhold med cases fra virksomheden
  • Undervisning og drift

Vælg ét eller flere elementer i din løsning

Flere kunder vælger alle elementer, men du kan også udpege de enkeltelementer, som netop din virksomhed har brug for.

I alle løsninger inkluderer vi de mange velafprøvede pædagogiske værktøjer, vi også bruger på vores faste uddannelsesprogrammer – både digitale og analoge.

Sparring om faglige nålestikskurser?

Brug os til sparring om din virksomheds behov for faglige nålestikskurser.

Send dine kontaktoplysninger til Ulrik Corlin Christensen, chef for Læring og udvikling, som vender tilbage hurtigst muligt. Du kan også fange ham på telefon 4516 5000

JEG VIL GERNE KONTAKTES

Desværre - noget er gået galt og din forespørgsel er ikke blevet afsendt!!
Tak for din besked. Jeg vender tilbage til dig hurtigst muligt inden for 24 timer.

Bliv inspireret af andre kunder

Andre af vores kunder har brugt faglige nålestikskurser til at opnå:

- Hurtige kompetenceløft for enkeltpersoner eller en større gruppe af medarbejdere
- Opdateret forsikringsfaglig viden, fx i forbindelse med lovændringer
- Kompetenceløft ved udvidelse af forretningsområder, fx medarbejdere der både skal sælge forsikringer til privat og erhverv eller kunderådgivningscentret der skal blive komfortabel med sælgerrollen
- Introduktion til forsikring, fx medarbejdere i marketing, it, økonomi og reception

Gå til indkøbskurv...