
Page
Evnen til at skabe relationer, forstå og tale med kunden er en af fremtidens vigtigste kompetencer.
På kurset lærer du, hvordan du går fra rollen som fagekspert til at blive kundens betroede rådgiver og sparringpartner.
Og du lærer, hvordan dit mindset kan påvirke relationen og tilliden.
Vi arbejder med velafprøvede teorier og analyser til at forstå både kunden og din egen tilgang i kunderelationen.
Kurset henvender sig til dig, der har interesse i området, uden nødvendigvis at have forudgående kompetencer.
Kurset indgår i SUCCEED-sporet Rådgivning
Det kan også indgå som det valgfri kursus på alle sporene - eller tages helt enkeltstående.
Kursusdagen starter kl. 9.00 og slutter kl. 17.00
Undervisning med hele holdet og underviser på Forsikringsakademiet.
Efter kurset udfylder du et skema på Krydsfeltet med en kort beskrivelse af, hvad du har afprøvet fra kurset, dine erfaringer og din læring. Først da er kurset fuldført.
Når du har gennemført i alt 4 kurser inden for et spor, har du altså en mappe med dokumentation af din læring, som du skal bruge til eksamen.
Omfatter undervisning, materialer og forplejning på undervisningsdagen.
Se din pris under Ledige pladser.