BurgerCloseSearchCart
Profile

Hvad leder du efter?

Search
Lær at tale digitalsk

[0.55] Få succes med chatbots i kundekontakten

Her er kurset, til dig der arbejder med chatbots og digitale assistenter i kundevendte funktioner og har brug for at kunne designe, udvikle og arbejde med bot-software uden at have særlige IT-kompetencer

Forsikrings- og pensionsbranchen står over for en digital transformation, hvor ny teknologi bliver taget i brug, bl.a. chatbots og digitale assistenter. Som leder og medarbejder med en forsikringsfaglig baggrund kan du også blive del af udviklingen.

Forsikringsakademiet har i samarbejde med den danske softwareleverandør, BotXO, udviklet et nyt kursus, der giver dig kompetencer til at designe, udvikle og arbejde med chatbots.

På dette kursus får du en grundlæggende viden om, hvordan du designer og bygger en chatbot, der har fokus på kundeoplevelsen og forretningen. Uddannelsen er praktisk orienteret - og med det mener vi, at du faktisk bygger en chatbot, der virker!

På kurset kommer du til at arbejde med:

  • Chatbots; typer, teknologi og trends
  • Chatbotens formål, forretningsværdi og succeskriterier
  • Designstrategi
  • Kunderejsen i en digital virkelighed
  • Lancering af chatbot
  • Optimering og drift af chatboten
  • Udvikling af chatbot gennem udvidelse af scope
  • Udvikle egen chatbot fra idé til drift

Efter kurset kan du:

  • Redegøre for forskellige typer af chatbots, herunder deres funktionalitet, kunde- og forretningsværdi
  • Designe en chatbot, som skaber værdi for din virksomhed
  • Bygge en chatbot, der virker efter hensigten
  • Sikre effektiv vedligeholdelse og optimering efter den første lancering

Kursusform
Vi arbejder med oplæg, cases og dialog.

Du vil blive præsenteret for en virksomhedscase, så du fra start arbejder målrettet med begreber, perspektiver og problemfelter knyttet til brug af chatbots og digitale assistenter i kunderejsen, som du kender det fra jobbet.

Undervejs kommer du til at bygge en chatbot i et softwareprogram, du får stillet til rådighed på uddannelsen.

Underviseren
Du bliver undervist og fulgt igennem forløbet af Michael Larsen fra BotXO, som er chatbot-specialist med en solid baggrund i forsikringsbranchen.

Michael har tidligere været ansat som underviser på Forsikringsakademiet og fungerer nu som deltidsunderviser og censor.

Derudover har Michael stor erfaring fra forsikringsbranchen, bl.a. som skadechef og kundeservicechef.

Datoer
Kurset kører 16. - 17. januar 2019

Sådan fortæller Michael Larsen om sig selv

Sådan fortæller Michael Larsen om sig selv

Jeg ser meget frem til at undervise på dette kursus! Vi har udviklet et forløb, hvor jeg både kan bidrage med seneste nyt fra chatbot-verdenen og den store forsikringsfaglige viden og erfaring, jeg har opbygget igennem de seneste 20 år.

Jeg kan derfor tage dig med i gennem et forløb, hvor vi er helt 'hands on' med at designe og producere en chatbot - med fokus på forsikringsforretningen og kundernes forventninger.

Lær mere i skønne omgivelser

Lær mere i skønne omgivelser

Undervisningsdagene i kursusforløbet bliver afholdt på Rungstedgaard, der ligger lige ud til Øresund i Rungsted.

På alle årstider kan du nyde udsigten og naturen i parken. Du kan også gå eller løbe en tur i skoven - eller låne en cykel til en lille tur op ad Strandvejen. Du vælger!

Læs mere om Rungstedgaard her

Se ledige pladser

Ledige pladser
Holdnr.:19.03-0
Startdato:16-01-2019
Slutdato:05-03-2019
Pris aktionær:11.870 DKK
Pris øvrige:14.245 DKK
 
0.55-19.03-0 Bot-operatøruddannel:16.01.19 10:00 - 05.03.19 17:00
- Bot-operatøruddannel:16.01.19 10:00 - 17.01.19 17:00
- Læring - 0.55:18.01.19 10:00 - 05.03.19 16:00
0.55

Relevant for dig?

Kurset et målrettet ledere og medarbejdere, der arbejder med eller skal til at arbejde med chabots, fx projektmedarbejdere, medarbejdere i forretningen, ledere, stabsfunktioner og interne konsulenter.

Du er involveret i beslutninger om og/eller i udviklingen af chatbots.

Det kræver ikke særlige IT-kompetencer at deltage i kurset - fokus er på forretningsværdi og praktisk design af chatbots fra A-Z.

Forløbet

6 ugers kursusforløb 

Sådan studerer du hos os: Inden kurset starter, bliver du tildelt en studiegruppe, som du skal arbejde sammen med under hele forløbet. Der vil også være opgaver og andre studieaktiviteter, som du skal gennemføre alene.

Forberedelse: 2 uger med individuelt læsestof og forberedelsesopgaver. 

Startdage: 2 dage med undervisning på Forsikringsakademiet, hvor du bl.a. møder din studiegruppe. 

Læringsperiode: Sammen med din studiegruppe skal du løbende arbejde med faser i design og udvikling af chatbots. Du skal aflevere skriftlige opgaver, hvor du og teamet redegør for forskellige faser i design- og udviklingsprocessen, som I vil få skriftlig og mundtlig feedback på fra underviser. Og du bygger en chatbot på en softwareplatform, som stilles til rådighed i uddannelsesforløbet. Derudover har du mulighed for at arbejde med en case, du har bragt med fra din egen virksomhed.

Afsluttende webinar: Kursusforløbet slutter med et webinar med underviser. Der samles op på uddannelsen og perspektiveres til både nær og fjern fremtid.

Pris

Aktionærfordel: Kursusforløb inkl. undervisning, materialer, adgang til software, forplejning og overnatning 11.870 kr.

Øvrige: Kursusforløb inkl. undervisning, materialer, adgang til software, forplejning og overnatning 14.245 kr.

Tilmelding
Du skal tilmelde dig via uddannelsesafdelingen i dit selskab.

Ved tilmelding bliver der automatisk booket værelse til dig på Rungstedgaard i forbindelse med undervisningsdagene. Har du brug for yderligere overnatning i forbindelse med kurset, skal du selv tage fat i Booking 

Gå til indkøbskurven...