Til HR 💫 Læs om resultatet af Kundeundersøgelsen 2024, hjælpen til hvordan I får brugt puljemidler og meget mere - Dansk

Læs om resultatet fra Kundeundersøgelsen, hvordan I får brugt puljemidler og meget mere.

 

Endnu et år er ved at gå på held, og sikken et år det har været.

 

I 2024's sidste nyhedsbrev til HR-ansatte kan du læse om:

  • et indblik i og hjælp til hvordan I kan bruge lokale puljemidler.
  • resultatet af den store kundeundersøgelse, vi udførte op til sommeren.
  • lidt om vores uddannelsesvejledning.
  • det nye Byg og hyg-koncept indenfor FOAKlearn.
  • fem nye FOAKlearn kurser, der lanceres i løbet af december og janunar.

 

Rigtig god læselyst.

 

PENGE TIL OPKVALIFICERING - HVORFOR VENTE?

De lokale udviklingsmidler er en pulje penge, selskaber skal bruge på at udvikle fremtidens kompetencer hos medarbejdere i forsikringsbranchen.

Det er arbejdsgiver, som årligt afsætter de øremærkede penge. Hvordan pengene skal bruges, er noget som arbejdsgiver og medarbejdere vurderer i fællesskab.

Vi kan hjælpe dig med løsninger, som skaber værdi.

KUNDEUNDERSØGELSEN 2024 VISER HØJ TILFREDSHED - MEN VI KAN ALTID BLIVE BEDRE

KUNDEUNDERSØGELSEN 2024 VISER HØJ TILFREDSHED - MEN VI KAN ALTID BLIVE BEDRE

I år har vi lavet endnu en kundeundersøgelse på Forsikringsakademiet. Det har givet os en masse værdifuld feedback fra ledere, HR-medarbejdere og administratorer i forsikringsbranchen. Tak for det! Undersøgelsen giver os et godt indblik i, hvordan I oplever os – både det, vi gør godt, og det, vi kan forbedre.

HAR DU HØRT OM VORES UDDANNELSESVEJLEDNING?

HAR DU HØRT OM VORES UDDANNELSESVEJLEDNING?

Har du eller en af jeres medarbejdere brug for råd og vejledning til næste skridt i din uddannelse, står vi som altid klar til sparring.

Det kan være i forhold til nogle af vores kurser og seminarer, som giver dem mulighed for alt fra at styrke deres forsikringsfalige viden til at udvikle deres personlige kompetencer inden for fx coaching og undervisning.

Uanset om medarbejderen er ny i branchen eller har mange års erfaring inden for forsikring og pension, glæder vi os til at være med til at hjælpe dem videre i deres karriere.

Det kan være mere overordnet i samarbejde med HR, eller du kan henvise medarbejdere til vores kundeservice på 4516 5000 eller skriv til kundeservice@foak.dk.

"BYG OG HYG" ER KOMMET FOR AT BLIVE

"BYG OG HYG" ER KOMMET FOR AT BLIVE

Tilbage i september afholdt vi vores første ”Byg og Hyg”-event. Det er et koncept, der er stablet på benene for at give forsikrings- og pensionsselskaber, der har et FOAKlearn-abonnement, hjælp til at blive eksperter i at bygge deres egne kurser i netop FOAKlearn.

For forestil dig, at du har hevet en halv dag ud af kalenderen. Du takker ja til en af de invitationer, FOAKlearn-teamet fra Forsikringsakademiet sender ud.

Resten af fortællingen kan du læse her, men vi kan godt røbe, at det har været en succes.

NYE KURSER I FOAKlearn ER PÅ VEJ

Vi har netop lanceret det første af fem nye kurser i FOAKlearn. Alle kurserne bevæger sig indenfor compliance-området, som vi jo ikke kan komme udenom fylder mere og mere i både virksomheder og samfundet generelt.

De bliver alle lanceret i løbet af december 2024 og januar 2025:

  • GDPR-kursus
  • Risikoforståelse
  • De tre forsvarslinjer
  • Kontroller
  • Operationelle hændelser

Har dit selskab et FOAKlearn-abonnement? Vi kan varmt anbefale, at du går på opdagelse i det digitale lærings- og kompetenceunivers her.

Tak for at læse med!

 

Du kan som altid tage fat i os, hvis du har spørgsmål eller ønsker sparring.


Venlige hilsner

Thomas Romer Nielsen, kundechef
trn@foak.dk | 3038 7599 | LinkedIn

Claus Riis, kundechef
clr@foak.dk | 2494 2701 | LinkedIn

Rigtig glædelig jul!

Rigtig glædelig jul!
linkedin