ForsikringsakademietBoghandelFOAKlearnKrydsfeltet
Forsikringsakademiet

Forsikringsakademiet Kursus

0.22

Når krisen rammer dine kunder – er du så klar? Bliv klædt på til de svære samtaler med dine kunder.

Sygdom, ulykke, dødsfald eller store skader på hjem og ejendele rammer ikke kun økonomisk – men også følelsesmæssigt. Som medarbejder i pensions- og forsikringsbranchen er du ofte blandt de første, kunden møder i en sårbar situation. Det kræver både faglighed, empati og mentale værktøjer at kunne støtte og rådgive professionelt – også når følelserne sidder uden på tøjet hos kunden.

På dette kursus får du konkrete værktøjer og viden, så du kan møde kunder i krise med ro, respekt og overskud. Du lærer at håndtere svære samtaler, deeskalere konflikter og formidle selv tunge budskaber med tydelighed og omsorg. Og du bliver skarp på, hvordan du passer på dig selv, så du kan bevare dit eget overblik og forblive professionel – også når det er allersværest.

Så vil du stå stærkere i de svære samtaler og gøre en reel forskel for dine kunder, når de har allermest brug for det, er dette kursus noget for dig.

Kurset henvender sig til dig, der arbejder med kunder i svære livssituationer – fx. som rådgiver, skadebehandler, kundeservicemedarbejder, taksator, skadekonsulent, eller i anden kundevendt rolle i pensions- eller forsikringsbranchen. Dette kursus passer ind i Succeedsporene: 'Kommunikation' og 'Selvledelse'. Se mere her.

Læs mere her
KONTAKT

Vi vil rigtig gerne tale om uddannelse med dig, så tag endelig fat i os, hvis du har brug for sparring, rådgivning - eller svar på konkrete spørgsmål.

Kundeservice er klar på mailen kundeservice@foak.dk og telefon 4516 5000, mandag til torsdag kl. 8 - 15 og fredag kl. 8 - 14.

Kontakter du os uden for åbningstid, vender vi tilbage hurtigst muligt.

Jeg er:

Gå til kurven...