Er du træt af, at skulle have fat i den samme sag igen og igen, før den kan afsluttes over for kunden?
Vil du gerne forbedre din spørgeteknik, så du får de relevante informationer første gang, du har fat i kunden?
Og har du brug for byggeteknisk viden, for at kunne stille de rigtige spørgsmål?
På dette 2-dageskursus får du mulighed for at dykke ned i byggetekniske forhold på et niveau, der gør dig i stand til at kombinere din forsikringstekniske viden med det byggetekniske.
Samtidig udvikler du dine kommunikationsevner, så du kan indgå i dialog med både kunder og samarbejdspartnere.
Kurset giver dig derudover overblik over hele sagsforløbet, så du kan sikre den bedste proces fra start til slut.
Underviser på kurset er Dennis Kaysen Bendorff.
Læs mere her
Vi vil rigtig gerne tale om uddannelse med dig, så tag endelig fat i os, hvis du har brug for sparring, rådgivning - eller svar på konkrete spørgsmål.
Kundeservice er klar på mailen kundeservice@foak.dk og telefon 4516 5000, mandag til torsdag kl. 8 - 15 og fredag kl. 8 - 14.
Kontakter du os uden for åbningstid, vender vi tilbage hurtigst muligt.