ForsikringsakademietFOAKlearnKrydsfeltet

Kundekommunikation

  • Oplever du, at I har udfordringer i kommunikationen med kunderne?
  • Er det svært at få opbygget en tillidsfuld relation mellem rådgiver og kunde?
  • Kniber det med formidling af de faglige emner på en letforståelig og kundevenlig måde?
  • Besidder dine medarbejdere i det hele taget de rette kompetencer, til at kunne håndtere fremtidens kundesamtaler?

Evnen til at skabe tillidsfulde relationer og gennemføre nærværende kundesamtaler er en af fremtidens vigtigste kompetencer, når du arbejder med forsikringsformidling.

I et skræddersyet forløb analyserer vi de samtaler, I allerede har med jeres kunder og arbejder med dem som en central del af læringsforløbet. Sammen finder vi frem til, hvordan I med få justeringer kan kommunikere endnu mere kundevenligt og empatisk med jeres kunder og i sidste ende påvirke jeres kundetilfredshed - Net Promoter Score.

Når medarbejderne oplever sig klædt på til opgaven, vil det helt automatisk smitte af på kundesamtalerne – til glæde for både jeres kunder, dine medarbejdere og dig selv som leder.

Forsikringsakademiet har en lang erfaring med at udvikle skræddersyede læringsforløb til forsikrings- og pensionsbranchen. Vi arbejder med velafprøvede teorier til at forstå både kunden og optimere jeres egen tilgang i kunderelationen. Og så har du sikkerhed for indhold, der matcher dit og branchens behov. Dvs. øvelser og træning der er udviklet af os til jer - baseret på situationer, der ligner den hverdag du og dine medarbejdere befinder sig i.

Sparring om kundekommunikation?

Brug os til sparring, når du vil videre med din virksomheds kundekommunikation.

Send dine kontaktoplysninger til kundechef Karin Birk, som vender tilbage hurtigst muligt.

Du kan også fange hende på telefon 8188 0105.

JEG VIL GERNE KONTAKTES

Tilladte tegn er: 0-9
Gå til kurven...