ForsikringsakademietFOAKlearnKrydsfeltet

Samarbejde og konflikter

Uenigheder er en del af arbejdslivet. Det gælder både i forhold til kolleger og kunder. Oplever du konflikter, der skygger for trivsel, performance og resultater?

Forsikringsakademiet udvikler og gennemfører i tæt samarbejde med ledere og medarbejdere en god proces, hvor det bliver lettere at tale om uenigheder og konflikter.

Deltagerne får basal viden om konflikter og konfliktens udvikling, større indsigt i egen og andres foretrukne konfliktstil samt konkrete redskaber til at gå fra konflikten til et fornyet samarbejde. Det handler om, at vi alle tager ansvaret for at komme videre.

Vi arbejder med velafprøvede teorier og analyser til at forstå konflikten og den professionelle samarbejdsrelation.

Sparring om samarbejde og konflikter?

Brug os til sparring i din virksomheds arbejde med samarbejde og konflikter.

Send dine kontaktoplysninger til kundechef Karin Birk, som vender tilbage hurtigst muligt. Du kan også fange hende på telefon 8188 0105.

JEG VIL GERNE KONTAKTES

Tilladte tegn er: 0-9
Gå til kurven...