
Du får træning på to centrale områder, som har betydning for din kommende eksamen:
1) Hvordan du sælger din pensionsløsning med den rette rådgivning.
2) Hvordan du kommunikerer professionelt i kunderelationen.
Træningsforløbet giver desuden indsigt i, hvordan selve certificeringseksamenen bliver afviklet.
Vi tager afsæt i en samtalestyringsmodel for den professionelle kundesamtale, som indeholder 4 faser: Opstart - Undersøg - Løsning - Afslutning.
Ved hjælp af faglige kundesamtaler, feedback fra underviser og dine medstuderende samt en individuel prøveeksamen, bliver du klædt på til at gennemføre en certificeringseksamen.
Læs mere her
Vi vil rigtig gerne tale om uddannelse med dig, så tag endelig fat i os, hvis du har brug for sparring, rådgivning - eller svar på konkrete spørgsmål.
Kundeservice er klar på mailen kundeservice@foak.dk og telefon 4516 5000, mandag til torsdag kl. 8 - 15 og fredag kl. 8 - 14.
Kontakter du os uden for åbningstid, vender vi tilbage hurtigst muligt.
10.01T-25.18-0 Cert. kundeb.-Liv | : | 30.04.25 09:00 - 29.05.25 17:00 |
- Træning / Prøveeks. | : | 30.04.25 09:00 - 30.04.25 17:00 |
10.01T-25.46-0 Cert. kundeb.-Liv | : | 10.11.25 09:00 - 09.12.25 17:00 |
- Træning / Prøveeks. | : | 10.11.25 09:00 - 10.11.25 17:00 |