Som ny medarbejder indenfor rådgivning om og salg af rejseforsikringer, skal du opbygge en række forsikringsfaglige kompetencer, der gør dig i stand til professionelt at håndtere kundekontakten.
Her på uddannelsen arbejder vi med relevante produkter og lovgivning, så du bliver i stand til at tilrettelægge og gennemføre rådgivning og salg – og sagsbehandling af ukomplicerede skader.
Vi har desuden fokus på de forskellige forhold, som kan påvirke kundeloyalitet og lønsomhed.
Læs mere her
Vi vil rigtig gerne tale om uddannelse med dig, så tag endelig fat i os, hvis du har brug for sparring, rådgivning - eller svar på konkrete spørgsmål.
Kundeservice er klar på mailen kundeservice@foak.dk og telefon 4516 5000, mandag til torsdag kl. 8 - 15 og fredag kl. 8 - 14.
Kontakter du os uden for åbningstid, vender vi tilbage hurtigst muligt.
3.55-25.35-0 Grund. rejsefors. | : | 28.08.25 09:00 - 11.12.25 12:00 |
- Tilst. værelse 3.55 | : | 28.08.25 09:00 - 29.08.25 16:30 |
- Læring - modul 3.55 | : | 30.08.25 10:00 - 10.12.25 16:00 |
- Netværksdag - 3.55 | : | 24.11.25 09:00 - 24.11.25 16:00 |
- Afsl. prøve - 3.55 | : | 11.12.25 09:00 - 11.12.25 12:00 |