Som medarbejder indgår du i stigende grad i nye fællesskaber og dialoger med kunder, kolleger og samarbejdspartnere.
De fleste gange glider dialogen uproblematisk - men så er der bare lige de der gange, hvor en formulering eller et særligt tonefald afsporer samtalen, og du tænker, hvad skete der lige her.
På dette kursus lærer du at bruge assertiv kommunikation som metode til at håndtere - og gerne forebygge - disse situationer.
Det styrker din personlige fremtræden at kunne sige til og fra konstruktivt. Og det styrker dig endnu mere, når du tør være åben, ærlig og direkte.
Læs mere her
Vi vil rigtig gerne tale om uddannelse med dig, så tag endelig fat i os, hvis du har brug for sparring, rådgivning - eller svar på konkrete spørgsmål.
Kundeservice er klar på mailen kundeservice@foak.dk og telefon 4516 5000, mandag til torsdag kl. 8 - 15 og fredag kl. 8 - 14.
Kontakter du os uden for åbningstid, vender vi tilbage hurtigst muligt.
0.19-25.12-0 Assertiv kommunikati | : | 20.03.25 09:00 - 14.05.25 16:30 |
- Startdag - 0.19 | : | 20.03.25 09:00 - 20.03.25 16:30 |
- Læring - 0.19 | : | 21.03.25 09:00 - 14.05.25 16:30 |