
Forestil dig en chef eller kollega, der har sine faglige kompetencer i top, men ikke evner at kommunikere hensigtsmæssigt. Billedet holder ikke rigtig, vel!
Kravene til dine kommunikationskompetencer er kun stigende - uanset hvilken rolle du har i virksomheden.
Kunderne forventer, at du kan formidle komplekse emner, så de er nemt forståelige. Og internt skal du kunne indgå i processer med fælles udvikling, ejerskab og forståelse - altså være stærk i dialog.
På dette kursus arbejder vi både med en-til-en samtalen og dialogen med de mange.
Vi tager turen fra tidligere teorier om, at ord kan formidle et budskab neutralt - til ny viden om at ord er magt og skaber handlemuligheder og relationer.
Læs mere her
Vi vil rigtig gerne tale om uddannelse med dig, så tag endelig fat i os, hvis du har brug for sparring, rådgivning - eller svar på konkrete spørgsmål.
Kundeservice er klar på mailen kundeservice@foak.dk og telefon 4516 5000, mandag til torsdag kl. 8 - 15 og fredag kl. 8 - 14.
Kontakter du os uden for åbningstid, vender vi tilbage hurtigst muligt.
0.13-23.37-0 Kommunikation | : | 14.09.23 09:00 - 08.11.23 17:00 |
- Startdag - 0.13 | : | 14.09.23 09:00 - 14.09.23 17:00 |
- Læring - 0.13 | : | 15.09.23 09:00 - 07.11.23 17:00 |
0.13-23.47-0 Kommunikation | : | 23.11.23 09:00 - 17.01.24 17:00 |
- Startdag - 0.13 | : | 23.11.23 09:00 - 23.11.23 17:00 |
- Læring - 0.13 | : | 24.11.23 09:00 - 17.01.24 17:00 |